Στο νήμα Λεμπ-Οζιέ
Σε εσωτερική υπόθεση της εργοστασιακής ομάδας της Citroen εξελίσσεται η πρώτη θέση στο Ράλι Ακρόπολις 2011. Έχουν απομείνει τρεις ειδικές διαδρομές, μέχρι την ολοκλήρωση του εθνικού μας αγώνα και οι δύο οδηγοί της γαλλικής ομάδας παλεύουν για τη νίκη. Οι Σεμπάστιαν Λεμπ και Σεμπάστιαν Οζιέ, οδηγούν στο όριο τα Citroen DS3 WRC και εναλλάσσονται στην πρώτη θέση της γενικής κατάταξης, με μικρές διαφορές στους χρόνους.
Μετά την ειδική διαδρομή Νέα Πίσια 1, ο Λεμπ είναι πρώτος. Δεύτερος ο Οζιέ με διαφορά μόλις 1 δέκατο του δευτερολέπτου.
Ο Μίκο Χίρβονεν με το εργοστασιακό Ford Fiesta RS, πιέζει και ανέβηκε στη τρίτη θέση. Έχει διαφορά 14,7’’.
Ο Λάτβαλα, σήμερα δίνει ρεσιτάλ αγωνιστικής οδήγησης. Κέρδισε και τις δύο ειδικές διαδρομές( Αγιοι Θεόδωροι 1 και Νέα Πίσια 1). Όμως πλέον είναι αργά για να διεκδικήσει την πρώτη θέση.
Ο τερματισμός εχει προγραμματισθει στις 15.30 στο Λουτράκι.
Καλό ξεκίνημα για Λατβάλα
Ο Φινλανδός, Γιάρι Μάτι Λατβάλα αναδείχτηκε πρώτος στην πρώτη ειδική διαδρομή (Άγιοι Θεόδωροι), της τρίτης ημέρας του Ράλι Ακρόπολις. Ο οδηγός του Ford Fiesta RS τερμάτισε με χρόνο 3:33:24.7, αφήνοντας στη δεύτερη θέση τον συμπατριώτη του Μίκο Χιρβόνεν (επίσης με FORD Fiesta RS).
Ο Χιρβόνεν σημείωσε χρόνο 3:33:24.8. Τρίτος στην πρώτη ειδική της 3ης ημέρας τερμάτισε ο Γάλλος, Σεμπαστιάν Οζιέ Σιτροέν DC3, με χρόνο 3:33:39.9. Σήμερα θα διεξαχθούν τέσσερις ακόμη ειδικές διαδρομές.
Η μέρα του Οζιέ!
Ο Γάλλος, Σεμπαστιάν Οζιέ, ήταν ο νικητής και στη δεύτερη ειδική διαδρομή (Γυμνό 1), της δεύτερης ημέρας του Ράλι Ακρόπολις. Ο οδηγός της Σιτροέν DC3, που ήταν πρώτος και στην πρώτη σημερινή διαδρομή (Κλένια-Μυκήνες 1), τερμάτισε πρώτος με χρόνο 2:10.12, αφήνοντας στη δεύτερη θέση το συμπατριώτη του παγκόσμιο πρωταθλητή, Σεμπαστιάν Λεμπ, (επίσης με Σιτροέν DC3) με 2:10.31, ενώ τρίτος τερμάτισε ο Φινλανδός, Μίκο Χιρβόνεν (Σιτροέν DC3), με 2:10.35. Να σημειώσουμε ότι θα διεξαχθούν σήμερα άλλες πέντε ειδικές διαδρομές.Ετσι ο Οζιέ είναι πλέον στη δεύτερη θέση της γενικής κατατάξης, μειώνοντας σημαντικά τη διαφορά του, από τον πρώτο Πήτερ Σόλμπεργκ, που οδηγεί και αυτός Citroen DS3. Η διαφορά μεταξύ Σόλμπεργκ και Οζιέ είναι 19,8’’. Ο Σόλμπεργκ καθυστερεί γιατι ξεκινά πρώτος την ειδική και καθαρίζει το δρόμο.
Ο Λέμπ, βρίσκεται στην τρίτη θέση. Η διαφορά του από τον πρώτο Σόλμπεργκ είναι 22,9’’. Ο πρώτος οδηγός της Citroen, την κατάλληλη στιγμή θα επιτεθει για να διεκδικήσει την πρώτη θέση.
Αλλα δύο Ford Fiesta RS με τους Χ. Σόλμπεργκ και Γουίλσον, βρίσκονται στην τέταρτη και πέμπτη θέση αντίστοιχα αλλα με μεγάλη διαφορά από τον πρώτο Σόλμπεργκ.
Πρωταγωνιστής ο Σόλμπεργκ
Ο Νορβηγός Πέτερ Σόλμπεργκ είναι ο νικητής του πρώτου σκέλους του Ράλι Ακρόπολις 2011. Ο έμπειρος οδηγός, που έχει κατακτήσει το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα WRC το 2003, κέρδισε τις τέσσερις από τις έξι ειδικές διαδρομές του πρώτου σκέλους. Οδήγησε με υψηλό ρυθμό το Citroen DS3 WRC και πρόσφερε πλούσιο θέαμα στους θεατές. Ο Σόλμπεργκ είναι αγαπητός στους Έλληνες λάτρεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Συνοδηγός του είναι ο Κρίς Πάτερσον.Δεύτερος στη γενική κατάταξη αναρριχήθηκε ο Σεμπάστιαν Λεμπ με το εργοστασιακό Citroen DS3 WRC. Ο Γάλλος δεν άρχισε καλά και αυτό γιατί ξεκινούσε πρώτος στις ειδικές διαδρομές και έπρεπε να “καθαρίζει” το δρόμο. Στη συνέχεια, όμως, βρήκε το ρυθμό του. Η διαφορά του από τον πρώτο Σόλμπεργκ είναι μεγάλη, αφού φτάνει τα 51,6’’. Ο Λεμπ, 7 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής, αύριο θα εκκινεί από τη δεύτερη θέση. Αυτό είναι το αποτέλεσμα της τακτικής που ακολούθησε. Αν όλα πάνε καλά, ελπίζει ότι θα κάνει καλύτερους χρόνους.
Την τριάδα κλείνει ο Μίκο Χίρβονεν με το εργοστασιακό Ford Fiesta RS.
Τέταρτος, ο Σεμπάστιαν Οζιε, δεύτερος οδηγός της Citroen. Στις επόμενες τρεις θέσεις βρίσκονται οι Χένινγκ Σόλμπεργκ, αδελφός του Πέτερ, Μάθιου Γουίλσον και Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα, όλοι με Ford Fiesta RS.
Αύριο θα διεξαχθεί το δεύτερο σκέλος. Περιλαμβάνει επτά ειδικές διαδρομές. Η έβδομη, η Νέα Πολιτεία, είναι νυχτερινή.
Νικητής στην πρώτη ειδική ο Σόλμπεργκ
Ο Πέτερ Σόλμπεργκ, ήταν ο νικητής στην πρώτη ειδική διαδρομή (Θήβα 1) του Ράλι Ακρόπολις το πρωί της Παρασκευής. Ο Νορβηγός οδηγός της Σιτροέν DC3 τερμάτισε πρώτος με χρόνο 16:39.9, αφήνοντας στη δεύτερη θέση τον Φινλανδό, Γιάρι Λατβάλα με Φορντ Φιέστα (16:40.4).Την τρίτη θέση κατέλαβε ο Ρώσος, Εβγκένι Νόβικοφ (Φορντ Φιέστα), με 16:45.2. Ο Έλληνα οδηγός, Λάμπρος Αθανασούλας, που οδηγούσε και αυτός Φορντ Φιέστα, τερμάτισε στην 13η θέση με 17:12.5.
Η δράση ξεκίνησε!
Οι κορυφαίοι οδηγοί του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι πραγματοποίησαν την πρώτη ημέρα αναγνωρίσεων ενόψει του αγώνα που θα ξεκινήσει την Παρασκευή. Το σημερινό (14/6) πρόγραμμα περιλάμβανε τις ειδικές διαδρομές της πρώτης ημέρας, καθώς και τη νυχτερινή ειδική διαδρομή. Όλοι εμφανίστηκαν ευχαριστημένοι από τις ειδικές, αν και τις χαρακτήρισαν σκληρές.Ιδιαίτερα, εστίασαν στην ΕΔ3 (Ελευθεροχώρι) η οποία είναι, σύμφωνα με αυτούς, η σκληρότερη της ημέρας. Αξίζει να σημειωθεί πως πέραν των 18 συμμετεχόντων στην κατηγορία WRC, στις αναγνωρίσεις έλαβαν μέρος και οι εργοστασιακοί οδηγοί της Mini, Ντάνι Σόρντο και Κρις Μίκι, εν όψει της συμμετοχής της ομάδας το 2012 και έμειναν πολύ ευχαριστημένοι από τις ε.δ.
Οι δηλώσεις των πρωταγωνιστών:
Σεμπάστιαν Λεμπ: «Οι ειδικές διαδρομές είναι καλές. Ορισμένες από αυτές είχαν πολλές πέτρες, άλλες ήταν σχετικά σκληρές, αλλά γενικά είναι καλές».
Μίκο Χίρβονεν: «Οι ειδικές διαδρομές είναι καλές. Η τρίτη ε.δ. είναι πραγματικά σκληρή, όπως σε ένα τυπικό Ακρόπολις. Παρόλα αυτά ελπίζω να μη βρέξει».
Σεμπαστιέν Οζιέρ: «Η ε.δ. Μαυρολίμνη έχει πολύ μπόσικο χώμα και θα είναι πολύ γλιστερή. Πέραν τούτου είναι καλή. Τα πρώτα πληρώματα θα καθαρίζουν πολύ το δρόμο. Εκτός από την ΕΔ3 που είναι σκληρή, οι υπόλοιπες είναι καλές».
Γιάρι Μάτι Λατβάλα: «Οι ειδικές διαδρομές είναι καλές. Η ΕΔ3 είναι σκληρή και οι επιφάνειες ανώμαλες, ενώ οι υπόλοιπες είναι σε καλή κατάσταση. Η Ελάτεια (ΕΔ2), που έχει μήκος 40 χιλιομέτρα, είναι πολύ δύσκολη και απαιτητική».
Πίτερ Σόλμπεργκ: «Οι ειδικές διαδρομές που περάσαμε σήμερα είναι σκληρές και με πολλές πέτρες. Κάποιες είναι πιο σκληρές από άλλες. Θα είναι ένας σκληρός αγώνας».
Μαντς Όσμπεργκ: «Οι ειδικές διαδρομές είναι αρκετά σκληρές και δύσκολες, ιδιαίτερα η ΕΔ3. Φαίνεται πως έβρεξε πολύ τις προηγούμενες ημέρες. Σαν ειδικές διαδρομές είναι ωραίες αλλά οι επιφάνειές τους δεν είναι τόσο καλές».
Μάθιου Ουίλσον: «Όλα φαίνονται εντάξει. Οι περισσότερες ειδικές διαδρομές σήμερα ήταν σε ανάλογη κατάσταση με του 2009. Όλα δείχνουν καλά ως τώρα».
Φεντερίκο Βιγιάγκρα: «Οι ειδικές διαδρομές είναι πολύ σκληρές γενικά. Ορισμένες όπως η ΕΔ3 είναι πολύ σκληρές, κάποιες άλλες είναι καλές, όπως η ΕΔ6. Με τη βροχή οι δρόμοι έγιναν πιο σκληροί».
Χένινγκ Σόλμπεργκ: «Οι ειδικές διαδρομές είναι πολύ ωραίες. Τις αγαπάω. Είναι πάρα πολύ ωραίες».
Λάμπρος Αθανασούλας: «Ο αγώνας είναι λίγο σκληρός. Η ΕΔ3 περιλαμβάνει ορισμένα πολύ κακά κομμάτια. Η ΕΔ6 είναι σκληρή σε ορισμένα σημεία και χρειάζεται προσοχή γενικά».
Ντάνι Σόρντο: «Οι ειδικές διαδρομές είναι καλές. Ορισμένες από αυτές διεξάγονται με αντίθετη φορά συγκριτικά με το παρελθόν, αλλά είναι ωραίες».
Κρις Μίκι: «Οι ειδικές διαδρομές είναι πραγματικά ωραίες. Λυπόμαστε που δε θα συμμετέχουμε στον αγώνα και μετά τις αναγνωρίσεις θα πρέπει να πάμε στο σπίτι μας».
Έτοιμοι για δράση!
Αντίστροφη μέτρηση για το Ράλι Ακρόπολις, το οποίο θα διεξαχθεί το προσεχές τριήμερο (17-19/6) στη χώρα μας! Το Michelin Service Park που φιλοξενείται στη Σχολή Μηχανικού στο Λουτράκι παίρνει πλέον μορφή, αφού ήδη στο χώρο έχουν καταλύσει εργοστασιακές ομάδες και ιδιώτες «στήνοντας» τον εξοπλισμό τους. Οι εργασίες θα έχουν ολοκληρωθεί μέχρι την Τρίτη, οπότε και η έναρξη των επίσημων αναγνωρίσεων.Στο κέντρο του Michelin Service Park, στην περιοχή των θεατών, τοποθετείται η τέντα φιλοξενίας, όπως και το Official Merchandise του Ράλι Ακρόπολις 2011, ενώ στον ίδιο χώρο, το απόγευμα της Παρασκευής 17 και του Σαββάτου 18 Ιουνίου, οι τρεις πρώτοι οδηγοί στην κατάταξη του αγώνα θα δώσουν συνέντευξη Τύπου με ελεύθερη πρόσβαση για τους θεατές.
Νωρίτερα, και συγκεκριμένα τη Δευτέρα 13 Ιουνίου, θα πραγματοποιηθεί δοκιμή των αυτοκινήτων SWRC μεταξύ 10:00 και 17:00 στα Εξαμίλια - 73 χλμ. βορειοδυτικά της Κορίνθου, στις βόρειες πλαγιές του Μαύρου Όρους.
http://www.sportnet.gr/