Η φόρμουλα 1 είναι ένα συναρπαστικό πρωτάθλημα, όπως καθετί άλλο όμως, έχει και πολύ παρασκήνιο. Ο Μαρκ Ουέμπερ έφερε στην επιφάνεια ένα τεράστιο θέμα, καθώς όπως είπε έλαβε κατά τη διάρκεια του αγώνα στο Σιλβερστόουν εντολή να μην προσπεράσει τον Σεμπάστιαν Φέτελ!
Θα πει κάποιος πως αυτά δεν γίνονται, αλλά ο Αυστραλός φαίνεται πως έσκασε από την πίεση που δέχεται από τη Red Bull για να προχωρήσει αλώβητος ο Γερμανός παγκόσμιος πρωταθλητής.
Όλα συνέβησαν όταν ο Φέτελ ήταν δεύτερος και ο Ουέμπερ τρίτος. «Τότε μου δόθηκε εντολή από την ομάδα, “Μαρκ διατήρησε τη διαφορά”. Δεν είμαι ΟΚ με αυτό, όχι», είπε ο Αυστραλός που θεωρείται και είναι από τους κορυφαίους οδηγούς της φόρμουλα 1. Και... μάλιστα, τι έπραξε; «Φυσικά αγνόησα την ομάδα και συνέχιζα να πιέζω μέχρι το τέλος. Τι θα γινόταν αν ο Φερνάντο έβγαινε εκτός στον τελευταίο γύρο; Τότε θα μαχόμασταν για την πρωτιά. Δεν μου μίλησαν πολλές φορές μέχρι το τέλος, όμως πήρα πολλά μηνύματα. Τέσσερις – πέντε γύρους προ του τέλους, τα πήρα, επειδή χρειαζόντουσαν τους βαθμούς. Αλλά σίγουρα κι εγώ χρειαζόμουν τους βαθμούς», είπε!
Αμέσως ρωτήθηκε το αφεντικό της Red Bull και το εκπληκτικό είναι πως ο Κρις Χόρνερ δεν διέψευσε τον οδηγό του. «Δεν θέλαμε να δούμε και τους δύο στα σύρματα στους τελευταίους δύο γύρους. Γιατί έτσι θα τελείωναν. Ο Μαρκ είναι μέσα στη διεκδίκηση του πρωταθλήματος, αλλά δεν μπορούσαμε να ρισκάρουμε τους βαθμούς. Ο Μαρκ έπρεπε να είναι εντάξει μ' αυτό, είναι παίκτης της ομάδας. Δεύτερος και τρίτος είναι ένα πολύ δυνατό αποτέλεσμα», ανέφερε το αφεντικό της πρωτοπόρου ομάδας.
Ο Ντέιμον Χιλ από την άλλη, ο πρόεδρος της βρετανικής ομοσπονδίας οδηγών, κλήθηκε να τοποθετηθεί στο θέμα. «Αν του ζητήθηκε να μην προσπεράσει, είναι λιγάκι σοβαρό για έναν οδηγό», είπε...
http://beta.contra.gr/
Όλα συνέβησαν όταν ο Φέτελ ήταν δεύτερος και ο Ουέμπερ τρίτος. «Τότε μου δόθηκε εντολή από την ομάδα, “Μαρκ διατήρησε τη διαφορά”. Δεν είμαι ΟΚ με αυτό, όχι», είπε ο Αυστραλός που θεωρείται και είναι από τους κορυφαίους οδηγούς της φόρμουλα 1. Και... μάλιστα, τι έπραξε; «Φυσικά αγνόησα την ομάδα και συνέχιζα να πιέζω μέχρι το τέλος. Τι θα γινόταν αν ο Φερνάντο έβγαινε εκτός στον τελευταίο γύρο; Τότε θα μαχόμασταν για την πρωτιά. Δεν μου μίλησαν πολλές φορές μέχρι το τέλος, όμως πήρα πολλά μηνύματα. Τέσσερις – πέντε γύρους προ του τέλους, τα πήρα, επειδή χρειαζόντουσαν τους βαθμούς. Αλλά σίγουρα κι εγώ χρειαζόμουν τους βαθμούς», είπε!
Αμέσως ρωτήθηκε το αφεντικό της Red Bull και το εκπληκτικό είναι πως ο Κρις Χόρνερ δεν διέψευσε τον οδηγό του. «Δεν θέλαμε να δούμε και τους δύο στα σύρματα στους τελευταίους δύο γύρους. Γιατί έτσι θα τελείωναν. Ο Μαρκ είναι μέσα στη διεκδίκηση του πρωταθλήματος, αλλά δεν μπορούσαμε να ρισκάρουμε τους βαθμούς. Ο Μαρκ έπρεπε να είναι εντάξει μ' αυτό, είναι παίκτης της ομάδας. Δεύτερος και τρίτος είναι ένα πολύ δυνατό αποτέλεσμα», ανέφερε το αφεντικό της πρωτοπόρου ομάδας.
Ο Ντέιμον Χιλ από την άλλη, ο πρόεδρος της βρετανικής ομοσπονδίας οδηγών, κλήθηκε να τοποθετηθεί στο θέμα. «Αν του ζητήθηκε να μην προσπεράσει, είναι λιγάκι σοβαρό για έναν οδηγό», είπε...
http://beta.contra.gr/